piątek, 11 stycznia 2013

UWAGA!

Zazwyczaj jak biorę urlop nie robię jakiejś specjalnej notki, ale w tym wypadku jestem zmuszona. Nie obecna będę przez dwa tygodnie! Więc ocenialnia nie będzie, aż tak nadzorowana, więc jeśli Twój blog nie znajdzie się w kolejce, to nie oznacza, że został pominięty! Jakiekolwiek pytania proszę kierować na pocztę (ostrze-krytyki@wp.pl).
Mam nadzieję, drogie oceniające, że dacie sobie radę. Proszę pomagajcie naszej stażystce, gdyby miała jakieś wątpliwości.
Ode mnie raczej oceny w tym miesiącu nie będzie, od razu mówię, ale mam ferie, a wcześniej wystawiali oceny na semestr, także no.
Nie tęsknijcie ^^' Do zobaczenia za dwa tygodnie! :)

5 komentarzy:

  1. Udanych ferii! :)
    U mnie dziś był ostatni dzień klasyfikacji, więc mogę w końcu w spokoju zabrać się za oceny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nawzajem. :)

      U mnie do 7 mieli wypisać oceny długopisem, także no :3

      Usuń
  2. Ja też mam teraz ferie ^^.
    Estrello, skoro cię nie będzie to będę musiała poczekać aż dostanę odpowiedź na ocenę próbną? Mam zamiar zrobić to w ferie, więc pytam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale tak. Jadę do kuzynki, fakt faktem będę miała dostęp do internetu, aczkolwiek nie będę z niego aż tak korzystać. :)

      Usuń

Obserwatorzy