piątek, 3 sierpnia 2012

[117] tchnienie-nadziei

Oceniająca: inna 
Autor: Ura Omote 


Pierwsze wrażenie: 
  
 Adres tchnienie-nadziei jest bardzo prosty i nietrudno go zapamiętać. Jest na dodatek po polsku, co coraz częściej spotykam na blogach. Kiedyś było tak, że większość adresów była po angielsku, niemiecku lub Bóg wie jakim jeszcze języku, a zapominano o naszym rodzimym języku.
Adres Twojego bloga kojarzy mi się z bardzo małą, wręcz znikomą, ilością nadziei, która pozostała w czyimś sercu. Ale także może być to nadzieja tchnięta przez kogoś w inną osobę; nadzieja, która została zaszczepiona w tej osobie już na zawsze.
"Głupio jest nie mieć nadziei", tak, zgadzam się z tym stwierdzeniem. Jest bardzo trafne, zwłaszcza w świecie, w którym żyjemy. Osobę nie posiadającą nadziei na nic, można nazwać kimś, kto przestał marzyć; kimś, kto na zawsze utracił siebie. To takie moje osobiste zdanie na ten temat.
Spodobał mi się Twój blog, jego wystrój. Jak na mój gust jest bardzo przytulnie, że tak się wyrażę.

(8/8) 

Wygląd: 

  Na nagłówku znajduje się fragment czyiś nóg i napis ten sam, co na belce. Z ciekawości wstukałam w Google nazwisko twórcy cytatu i widzę, że jest on autorem książki "Stary człowiek i morze". Nigdy nie czytałam tego opowiadania, ale słyszałam o nim.
Tak jak już wcześniej napisałam, jest "przytulnie" na Twoim blogu. Szablon bardzo mi się podoba, jest w nim coś, co mnie przyciąga. 
Kolory tła zewnętrznego i wewnętrznego są dla mnie przeciwieństwami; jeden jest ciemny i zimny, a drugi jasny i ciepły. A jak powszechnie wiadomo, przeciwieństwa się przyciągają i w przypadku Twojego bloga, jest to bardzo fajny i ciekawy zabieg. 
Czcionka na blogu jest odpowiedniego rozmiaru i w odpowiednim kolorze. Widzę także, że piszesz kursywą, co nie przeszkadza, ale najczęściej stosuje się ją w zaznaczeniu czegoś, w listać, czy czymś podobnym.
Jeśli chodzi o przejrzystość, to nie mam zastrzeżeń. 
Co tu się więcej rozpisywać? Jest pięknie!

(10/10) 


Treść: 


  1. No to jedźmy z tym koksem 
W tym poście między innymi opisujesz znaczenie swojego nicku. Mogę także przeczytać o tym, że jeśli chodzi o naukę, to musisz mieć wszystko poukładane, ja bym tak nie umiała. Jestem raczej osobą, która ma bałagan praktycznie wszędzie, a największy to w głowie. 
Podziwiam Cię za tą cierpliwość; cały dzień albo dłużej poświęcić na rysunek? No podziwiam po prostu! Jak rysuję, to zajmuje mi to maksymalnie kilka godzin, nie więcej, nie potrafię się bardziej skupić, by wyszło to lepiej.
A co do nutki - boska. 

2. Ciąg dalszy wprowadzenia 
W tym poście nie rozpisałaś się. W sumie, to praktycznie jest notka o niczym, oprócz tego, że informujesz, iż ówczesny szablon pochodził z deviantART'u i że sama go zrobiłaś.

3. Zrób coś dobrego, a zapłacisz, i to sporo 
Ha! Taki właśnie jest ten kraj, w którym żyjemy. Chory. Także nie potrafię zrozumieć tego wszystkiego. Niby chcą coś zrobić, zmienić coś, a i tak wychodzi z tego coś gorszego, niż było. Żyć, nie umierać i uciekać stąd jak najprędzej!

4. Wymagania 
Najgorsza rzecz, jaka może być, to brak wiary rodziców w ciebie. Uważanie, że ich dziecko jest najlepsze i najmądrzejsze. Poprzez to powstają różne kłótnie, oddala się od siebie.

5. O solidarności w szkole słów kilka 
 Taaa, wielka mi solidarność... Bywa tak, cóż poradzić?

6. Ostrzeżenie z góry 
O jaaa... Odkąd chodzę do szkoły, nigdy nie zdarzyło mi się coś takiego, ani nie słyszałam o takim przypadku, a tu proszę. Musiało to być dla Ciebie szokiem i nieźle musiałaś się wystraszyć.

7. SOLEIL* nie było  
Ciekawi mnie, kim jest ta Soleil, no ale cóż, jeśli nie chcesz mówić, nie musisz, masz w końcu do tego pełne prawo. Zdarza się, że nie pokazują niektórych artystów, tak jak napisałaś, ale czasem jest to naprawdę denerwujące. Siedzisz, czekasz te bite kilka godzin, a tu nic!

8. Cudowne oderwanie od codzienności 
Rozumiem Cię i nie dziwię się, że tylko Ty i Twoja koleżanka widzicie coś śmiesznego w tym, co napisałaś. Ale mimo to, i tak uśmiechnęłam się, czytając niektóre zdania. Ja mam to samo z moją przyjaciółką, śmiejemy się z czegoś, co dla innych jest dziwne.

9. Przyszłość moimi oczami 
Masz niezaprzeczalnie rację. Nie wiemy, co przyniesie przyszłość, ale swoimi czynami, wynalazkami i tym wszystkim, dążymy do coraz większej ruiny. Bo, kto wie, czy w przyszłości rządzić nie będą roboty, a ludzki gatunek będzie czymś w rodzaju niższej rasy? Czy w przyszłości w ogóle będą ludzie? To jest kluczowe pytanie. A skąd kto może wiedzieć, czy nie nadejdzie ten koniec świata w tym roku, tak jak to było przepowiadane? Nikt tego nie wie. Możliwe także, że trzecia tajemnica fatimska sprawdzi się. Wtedy zostanie tylko garstka ludzi i trzeba będzie tą przyszłość budować od nowa.

10. Chore ambicje 
Niestety, teraz ten świat taki jest. Jeśli nie jesteś bogaty, nie masz bogatej rodziny, męża czy Bóg wie kogo, jesteś nikim. Nigdy nie potrafiłam zrozumieć tych wszystkich ludzi zepsutych bogactwem i sławą. Niby się mówi, że pieniądze nie są potrzebne do szczęścia, ale bez nich już dawno by się głodowało, jak niektórzy. Wydaje mi się, że każdy powinien znaleźć złoty środek w tym wszystkim; by było mu dobrze i aby był szczęśliwy, ale także, by nie stał się jak większość celebrytów i tym podobnych.

11. W oczekiwaniu na SOLEIL
Doskonale Cię rozumiem i wiem, jak to jest darzyć kogoś takim uczuciem, pomimo że to już dawno minęło, ale cóż, takich rzeczy się nie zapomina. 

12. Po spotkaniu i oryginalna dieta 
Szczerze? Ani trochę nie wierzę w to, że można nie jeść ileś tam lat i żyć z energii słonecznej i odpowiedniego oddychania. Są to dla mnie najzwyklejsze bzdury.

13. Co Bóg we mnie widzi? 
Tak jak napisałaś, każdy z nas jest wyjątkowy, nawet jeśli tego nie widzi. I w tym tkwi właśnie haczyk, sama musisz zobaczyć, dostrzec to, dlaczego jesteś wyjątkowa. 

14. Szczyt chamstwa! 
Masz rację, u mnie przez ostatnie dwa lata było to samo. Ale muszę przyznać, że niektórzy chłopcy złożyli życzenia, przynajmniej mnie, w tym roku. To był niezły szok, ale oprócz tego, to się nie postarali. Jak był dzień chłopaka to z dziewczynami się składałyśmy, żeby kupić im chociaż po lizaku... A do dżentelmenów - dawno stwierdziłam, że to gatunek wymarły, więc nie ma się co dziwić ich zachowaniem. 

15. Niedosyt 
Cóż, współczuję Ci, bo wiem, jak to jest mieć chęć jechać gdzieś, a nie móc. Kilkakrotnie tak już miałam i nie było to miłe, ale za każdym razem pocieszałam się, że jak nie teraz, to kiedyś na pewno nadarzy się okazja.

16. Pozostać sobą 
Miłość nie wybiera, niestety. Nie można sobie ot tak stwierdzić, o teraz kocham jego!, i żyć z tym przekonaniem. Czasem byłoby tak dobrze, wiem, ale nie na dłuższą metę... A jeśli chodzi o rysowanie, to Twoja sprawa czy chcesz pokazać szkice, rysunki, czy nie. Nikt nie powinien narzucać Ci tego, co masz robić.
Requiem for a dream - śliczny utwór.

17. Uczciwość (nie) popłaca? 
Rozumiem Cię. Pamiętam, że kiedyś też tak zrobiłam, tyle że był to sprawdzian z geografii i mogłam mieć szóstkę, tylko poszłam do faceta, żeby mu powiedzieć, że się pomylił. Z jednej strony zrobiłam tak, a z drugiej na sprawdzianach czy kartkówkach z niemieckiego zawsze używam ściąg. Cóż, ten typ tak ma.

18. Amerykańskie seriale 
Ciekawe spostrzeżenia. Ja tam nie mam nic do jakichkolwiek seriali, oprócz "Mody na Sukces", ale to chyba nie jest dziwne? Jak ktoś chce, to niech się stacza i ogląda jakieś tam bzdury. W sumie muszę się przyznać, że sama oglądam "Pamiętniki Wampirów", chociaż nie wiem, jaki masz stosunek do tego serialu.

19. Postanowienia
Masz ciekawe postanowienia, nie powiem. Ale one są Twoje, więc mnie nic do tego.

20. Żal mi 
Widzę, że masz, a przynajmniej miałaś, jak się doczytuję, podobne podejście do nauki, co ja. Także uważam, że większość tych rzeczy, których się uczymy, nie przyda się na wiele. Ale mówi się trudno i żyje się dalej, nic nie możemy poradzić na tę całą edukację, z której nie będzie wielkiego pożytku.

21. Poległam na "Który to wiek?" 
No, niestety tak bywa. Wydaje mi się, że ten Twój błąd nie był kwestią stresu, tylko raczej roztrzepania, też tak często mam.

22. Zagubiona
A więc... Nie będę tu raczej truć o tym, co powinnaś zrobić ani o podobnych rzeczach, bo to zależy od Ciebie, a poza tym na pewno już podjęłaś decyzję, jako że mamy połowę wakacji.

23. Tata do mnie przemówił! 
Masz całkowitą rację z tym cytatem, wydaje mi się, że to naprawdę był jakiś znak, wiadomość, którą dobrze odczytałaś. Powiem nawet, że ja sama mam tak dość często, i wiesz co? To się spełnia.


24. Takie tam - coś i nic
Tak, Twoja babcia ma rację, kiedy jej zależy na Waszych ocenach, bo chce dla Was dobrze. Tak samo mama. Uwierz, wiele razy się o tym przekonałam.

25. Witam na BLOGSPOCIE
Spodobał mi się ten wiersz, a dokładniej to końcówka wiersza Gałczyńskiego. Czyta się go szybko i lekko, a to rzadko spotykane.

26. Kobieta kiedyś i dziś
Niezaprzeczalnie kiedyś było o wiele lepiej, nie tylko kobiety, ale wszyscy ludzie byli inni. Ludzkość nie była tak zniszczona, a na każdym kroku nie znajdowało się różnych idiotek, myślących tylko i wyłącznie o swoim wyglądzie. No ale cóż, czasy się zmieniają.

27. Pożeracz czasu
Niestety, trzeba przyznać, że FaceBóg pożera ludziom coraz więcej czasu. Nie mają czasu na odrobienie zadania, nauczenie się, spotkanie ze znajomymi, czy nawet na sen, bo wciąż i wciąż na Facebooku pojawiają się nowe powiadomienia, jakiś znajomy dodał zdjęcie, z którego można się pośmiać i tak można by było wymieniać. A czy to ma sens? Nie sądzę.

28. Moja miłość
Koty. Też je lubię, nawet chciałabym mieć jednego, ale rodzice stoją mi na przeszkodzie. Może kiedyś się uda. Nie rozumiem postępowania niektórych osób, które, tak jak napisałaś, przeganiają te zwierzaki spod Twojego bloku. Bo w końcu, co one im zrobiły? Zabiły kogoś z rodziny? To są zwykłe uprzedzenia i tyle.

29. Udało się
No to gratulacje! Z 4,5 wyciągnąć na 4,93, to wyzwanie. Wiem, bo sama próbowałam, i nawet się udało. Ale wiesz, o czym to świadczy? O lenistwie. Wiesz, że dasz radę, a mimo to i tak to olewasz. No, ale najważniejsze, że Ci się udało.

30. Tylko spać i nie myśleć 
Kiedy ja oglądałam moje stare zdjęcia, myślałam zapewne tak jak Ty. "Jak ja wyglądałam?!", przewijało się w mojej głowie. Teraz widzę, że zaszła diametralna zmiana. Mam podobnie jak Ty, bardziej zaczął interesować mnie mój wygląd. Ale zakładam, że to normalne, więc nie ma się co dziwić.

31. Znowu przyszło mi płakać 
Jeśli to była tylko wizja, to w sumie nie masz się czym martwić, bo kto wie, czy jakby to było naprawdę, to byłoby inaczej. A jeśli nawet wydarzyłoby się to, to przecież na pewno będą jeszcze inne okazje, nieprawdaż?

32. Zmiany, zmiany, zmiany
Nie powiem, z chęcią zobaczyłabym Twój pokój po zmianie. Zawsze interesowałam się wystrojem wnętrz i ciekawi mnie, jak sobie poradzisz. 

33. Media karmią się ludzką tragedią 
Jednym słowem, media to sępy, żerujące na ludzkim nieszczęściu. Czytając tę notkę, przypomniała mi się śmierć księżnej Diany. Może i byłam wtedy na świecie, ale miałam zaledwie trzy i pół miesiąca. Dowiedziałam się o tym wypadku od mojej mamy. Ale wracając do tematu, nie mogę pojąć, jak ludzie potrafią doprowadzić do takich tragedii, by tylko zdobyć jakieś zdjęcie czy cokolwiek innego. 

34. Tato, nie pij już
Mimo, iż nie wiem, jak to jest, potrafię się wczuć w Twoją sytuację. W sumie, to nie wiem, co tu napisać, więc lepiej będzie jak zamilknę.


Masz prosty styl pisania, łatwo się to czyta i równie łatwo rozumie. Zauważyłam także, że posiadasz duży zasób słownictwa.Co tu więcej dodać? Piszesz ciekawie i to się liczy. Czytając Twoje przemyślenia nieraz się z Tobą zgadzałam, byłam ciekawa, co masz jeszcze do powiedzenia. Twój blog nie jest w stylu: "Obudziłam się, zjadłam śniadanie, poszłam do budy (której oczywiście nienawidzę i hejtuję wszystkich naokoło, zwłaszcza nauczycieli), wróciłam do chaty i walnęłam się spać, jako że siedziałam na fejsie do czwartej nad ranem." Taka pisanina nie ma sensu i raczej nikt nie chciałby jej czytać.

(25/25)

Błędy: 


  1. No to jedźmy z tym koksem 
Jest to jedno z pojęć ważnych w ichsiejszej kulturze, bo ura i omote tworzą idealną harmonię. - Proszę Cię, wytłumacz mi, co oznacza słowo "ichsiejszej", bo za cholerę nie mogę sobie przypomnieć, bym takowe słyszała. 

2. Ciąg dalszy wprowadzenia 
Brak błędów.



3. Zrób coś dobrego, a zapłacisz, i to sporo 
Bo przecież to, że chciał pomóc, podzielić się tym co ma z bliźnim, jest całkowicie nieważne. - (...) podzielić się tym, co ma z bliźnim (...)

4. Wymagania 
Jak to ja się podobno uwsteczniam w nauce i że Mama powinna zapisać mnie na jakiś kurs, bo nie napiszę tego testu gimnazjalnego. - (...) w nauce, i że Mama (...)

Ciocia twierdzi, że jak na mnie to próbny słabo mi poszedł, że kiedyś stać mnie było na więcej. - (...) jak na mnie, to próbny słabo mi poszedł (...) 
Mama jeszcze bardziej utwierdziła się przekonaniu o moim geniuszu językowym. - (...) utwierdziła się w przekonaniu (...) 

Jakoś się wymigiwała, bo ciągle utrzymywałam się na czwórkach. - Jakoś się wymigiwałam (...) 

5. O solidarności w szkole słów kilka 
Znam ją jeszcze z przedszkola, czasem zamienię z nią kilka zdań, więc razem z trzeba koleżankami obiecałyśmy jej, że na nią poczekamy, jakby co, to wstawimy się za nią u sora (mi i tak nie śpieszy się do domu). - (...) więc razem z trzema koleżankami (...) 

W końcu wychodzi i nie zwracając na nas uwagi idzie w kierunku szatni. - (...) nie zwracając na nas uwagi, idzie (...) 

6. Ostrzeżenie z góry 
Może nie powinnam tam nie chodzić... - Może nie powinnam tam chodzić...

Dobra, nie wiem, czy jakiś sens w tym znajdziecie, ale każda wymówka dobra, żeby musieć słuchać wykładów na temat kwasów karboksylowych albo innego badziewia. - (...) żeby nie musieć słuchać (...) 

7. SOLEIL* nie było
Rodzice stwierdzili, że tu jest nie tak. - Rodzice stwierdzili, że coś tu jest nie tak.

8. Cudowne oderwanie od codzienności 
Do tej pory przebywanie ze mną było dla mnie równe totalnej nudzie. - (...) ze mną, było dla mnie (...)

Uwielbiam słuchać jej w wykonaniu moich ulubionych "Je Veux", "La Fée" oraz przeromantyczniego i trochę smutnego "La pluie". - (...) oraz bardzo romantycznego (...)

9. Przyszłość moimi oczami 
Mniej ważne jest dla nas, że są kraj, w których dzieci głodują i cierpią. - (...) kraje, w których (...)

10. Chore ambicje 
Brak błędów.

11. W oczekiwaniu na SOLEIL
Nie że mam jakieś pretensje do NIEJ, po prostu boli mnie, że nie mogę z NIĄ częściej być. - Nie, że mam (...)

Boziu, tak strasznie chcę już tą sobotę!!! <3 - (...) tę sobotę (...)

12. Po spotkaniu i oryginalna dieta 
Brak błędów.

13. Co Bóg we mnie widzi?  
Przecież to nie ma sensu, w każdym bądź razie ja teraz go nie widzę. - (...) w każdym bądź razie, ja tego nie widzę.

Miałam na myśli zbyt częstą nienawiść siebie samej. - (...) nienawiść do siebie samej.

14. Szczyt chamstwa! 
Brak błędów.  

15. Niedosyt 
Teoretycznie to miałam jechać już tydzień temu, ale odwołali i przełożyli na wczoraj. - Teoretycznie, to (...)

16. Pozostać sobą 
Czytałam ostatnio pewne opowiadanie w internecie. - Czytałam ostatnio pewne opowiadanie w Internecie. 


17. Uczciwość (nie) popłaca?
Stwierdził, że mi tą piątkę zostawi, tylko inaczej sobie ją zaznaczy. - Stwierdził, że mi tę piątkę zostawi (...)

Teraz wszyscy w klasie uważają mnie za idiotkę przez tą sytuację. - (...) przez tę sytuację.

18. Amerykańskie seriale 
Brak błędów.


19. Postanowienia 
Brak błędów.


20. Żal mi 
Brak błędów.


21. Poległam na "Który to wiek?" 
Ciągle przypomina mi się moje 21/40ptk. z rozszerzonego na próbnych ... - (...) 21/40 pkt (...)

22. Zagubiona 
Zawsze nosiłam w serduszku cichą nadzieję, że kiedyś kiedyś tak się stanie. - (...) nadzieję, że kiedyś tak się stanie.


Jedyne co wiem na pewno, to że chcę mieć rozszerzoną matematykę. - Jedyne, co wiem (...)

23. Tata do mnie przemówił! 
Aleja przez parę sekund aż wystraszyłam się wielkości tej drobnostki. - Ale ja przez parę sekund (...)

Większość namawiało mnie na tą drugą opcję. - Większość namawiało mnie na tę drugą opcję.

Czyżby Bóg rzeczywiście daj mi wskazówkę? - (...) rzeczywiście dał mi wskazówkę?

24. Tak tam - coś i nic  
Siostra dostała 3 z matmy, co dla Matki mojej Matki jest nie do przyjęcia. - (...) co dla mojej Matki (...)

25. Witam na BLOGSPOCIE 
Mojej polonistce o dziwo bardzo się spodobało, może więc tutaj też nie spotka się ono z pozytywnymi opiniami. - (...) z negatywnymi opiniami.

26. Kobieta kiedyś i dziś 
Brak błędów.


27. Pożeracz czasu 
Na FB na szczęście nie zaglądam zbyt często, tak ze dwa razy dziennie, na 5 minuty. - (...) na 5 minut.


28. Moja miłość
Czy moje całe życie będzie tak wglądać? - Czy moje całe życie będzie tak wyglądać?

29. Udało się 
Jakbym wcześniej pogadała z babką od biologii, to może pozwoliłaby mi coś poprawić na tą piątkę. - (...) pozwoliłaby mi coś poprawić na tę piątkę.


30. Tylko spać i nie myśleć 
Brak błędów.

31. Znowu przyszło mi płakać 
Brak błędów.

32. Zmiany, zmiany, zmiany 
Brak błędów.


33. Media karmią się ludzką tragedią 
Brak błędów.

34. Tato, nie pij już
Brak błędów.

Podsumowując, robisz niewielkie błędy, które przy odrobinie chęci znikną. Wiesz, jak się pisze i co z czym się je. Potrafisz budować sensowne i złożone zdania, co w tych czasach nie jest często spotykane. Wiem, brzmi to jak jakaś opinia nauczycielki o dziecku w trzeciej klasie, ale takie są realia, niestety. Niektórzy nastolatkowie mają problem z budowaniem zdań, które miałyby jakiś sens.

(8/10)


Ramki: 

Strona główna - jak sama nazwa wskazuje, po kliknięciu w ten link zostaje się przeniesionym na stronę główną. Nikt nie ma ochoty skakać po blogu tylko po to, by wrócić do tej nieszczęsnej strony, więc jest ona bardzo przydatna.
Informacje - w tej zakładce można znaleźć wiele przydatnych informacji o blogu i nawet o Tobie. Bardzo spodobała mi się Twoja interpretacja adresu; połączyłaś dwie rzeczy w jedną, co przyniosło świetny pomysł.
Ura Omote, czyli mój nick pochodzi z języka japońskiego. - Ura Omote, czyli mój nick, pochodzi z języka japońskiego. - Jeśli używasz wtrąceń, musisz je oddzielać od reszty zdania przecinkiem. 
Autorka - Twój opis jest rozbudowany, co mi się podoba. Mogę dowiedzieć się o Tobie wielu rzeczy, przynajmniej wiem, z kim mam do czynienia.
Rytm serca - przyznam się, że na samym początku ta zakładka mnie zaciekawiła, zastanawiałam się, co może się kryć pod tą nazwą, a tu proszę! Spis wszystkich utworów zawartych na blogu. Szczerze powiedziawszy, znam kilka piosenek z tej listy i miło mi się ich słuchało, czytając Twojego bloga.
Polecam posty - zaskoczyło mnie to. Trafny pomysł, przynajmniej każdy wie, z których notek jesteś dumna, że tak się wysłowię.
Zachęcam to czytania (...) - Zachęcam do czytania (...) - Taka mała literówka.
Inspire - kolejna podstrona o dziwnej nazwie. Może lepiej by było, gdybyś zmieniła nazwę tej zakładki na polską? "Inspiracja" brzmiałaby lepiej, tak sądzę. I, ojej! Ciekawy pomysł z tym blogiem, nie ma co! Bardzo mi się spodobał. A zwłaszcza ta szkatułka, która jest jedynym, jak na razie, pomysłem na Twoim blogu, ale co tam. Widzę, że jesteś bardzo kreatywna i ładnie malujesz. Bo nawet do odwzorowania takiego szablonu trzeba umiejętności. Wiesz, z wielką chęcią zobaczyłabym Twoje rysunki, jak bym tylko mogła... Bo w sumie to sama param się szkicowaniem czy rysowaniem, a jest niewiele osób w moim otoczeniu, które współdzielą ze mną tę pasję. Ach, i oczywiście możesz być pewna, że będę odwiedzała tego bloga.
Linki - linki, jak to linki, są integralną częścią bloga, więc to samo mówi przez się. Ale powiem Ci, że miło mnie zaskoczyłaś linkiem do Dasi, gdyż sama uczyłam się podstaw z tego bloga.
SPAM - blogowy śmietnik.
Archiwum - kolejna przydatna rzecz, bo aż mnie szlag trafia, gdy muszę skakać po blogu i wydziwiać różne cuda, by znaleźć poprzednie notki.
SOLEIL - widzę, że odliczasz czas do jakiegoś wydarzenia związanego z tą aktorką. Nie jest to zła rzecz, masz do tego pełne prawo.
Statystyka - chcesz wiedzieć, ile osób Cię odwiedza? Dodaj statystykę! Oczywiście, nie mam nic przeciwko temu dodatkowi, wręcz przeciwnie.

(5/5)


Dodatkowe punkty:


Nie mam punktów do rozdania, ani odjęcia. 


Podsumowując, zdobyłaś 56 punktów, co daje ocenę bardzo dobrą! Gratuluję i pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy