sobota, 30 czerwca 2012

Podsumowanie: czerwiec


Estrella:
wszystkie posty: 4
oceny: 3
odmów: 1

Lena:
wszystkie posty: 2
oceny: 2
odmowy: 0

Confiance:
wszystkie posty: 4
oceny: 3
odmowy: 1

Chemical Rainbow:
wszystkie posty: 6
oceny: 5
odmowy: 1

Mademoiselle (s):
wszystkie posty: 2
oceny: 1
odmowy: 1

Inna(s):
wszystkie posty: 0
oceny: 0
odmowy: 0
Suzume(s):
wszystkie posty: 0
oceny: 0
odmowy: 0

Łączna liczba postów: 18
Liczba ocen: 14
Liczba odmów: 4
Liczba zgłoszeń do oceny: 28

Mam trochę czasu, więc robię podsumowanie. To jest jest chyba najlepszy miesiąc w całej ocenialni! Mamy 14 ocen – wcześniej było 6. Jest różnica, prawda? Jest mniej odmów, więcej oceniający. W tym miesiącu zgłosiło się do nas 28 osób, jestem bardzo mile zaskoczona. Oby ten dobry czas trwał dłużej, niż tylko jeden miesiąc.
Największe podziękowanie należą się Chemical Rainbow! (prawie pamiętam jak się pisze Twój nick ^^. Jestem zaje***. Hahahah) Napisała pięć ocen – o trzy więcej, niż powinna. Jeszcze raz dziękuję.
 Jeszcze nie koniec dobrych nowin. W tym miesiącu zagłosowało na nas 21 osób! Wszystkim bardzo dziękujemy za głosy, to dla nas wiele znaczy. Mamy 4 miejsce, to bardzo wielki sukces. Nowa sonda tutaj. Najlepsza oceniająca to: Confiace! Gratuluje już chyba po raz któryś – taki mały prezencik na urodziny, niech będzie ^^. Nowa sonda tutaj.
Co do urlopów, hm... już trzecia osoba do mnie o to pisze. Boję się, że będzie tak, że zostanę sama, albo nikogo na ocenialni nie będzie. Ja też wyjeżdżam na wakacje, a tam nie będę miała czasu, ani ochoty pisać ocen, tylko nie wiem dokładnie kiedy, ale cóż. Mam nadzieję, że nikt więcej do mnie o to nie napiszę – bo uduszę, obiecuję.
Mam nadzieję, że każda oceniająca napisze, chociaż jeden komentarz pod tym podsumowaniem.
Dziękuję za uwagę, idę się opalać. Żegnajcie :D.

14 komentarzy:

  1. Ja powiem tylko tyle, że na wakacje się nigdzie nie wybieram, więc (przynajmniej na razie) nie potrzebuję żadnych urlopów ^^
    Tylko... koniec lipca, początek sierpnia - żniwa. Tak, jestem ze wsi i ten okres czasu, ok. dwóch tygodni, to ciężka harówka. Może wtedy poprosiłabym o jakiś urlop, ale na razie nigdzie nie znikam ;)
    Już prawie zapamiętane? Gratuluję, jestem pełna podziwu :D
    A te pięć ocen to, według mnie, żaden wyczyn i spróbuję pobić mój "rekord", ale może nie w te wakacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, jestem superproelo, że prawie zapamiętałam :d hahah. Pobij, pobij! Ja tam nic nie mam przeciwko ^^.

      Usuń
  2. Ach, no i zapomniałam wypowiedzieć się na temat naszego szablonu. Jest wspaniały, nie mogę się na niego napatrzeć! Całym swoim jestestwem podziwiam umiejętności graficzne Elfaby.

    OdpowiedzUsuń
  3. Estrello, sama rozumiesz, że wakacje to czas wyjazdów i odpoczynku. Ci, którzy teraz biorą urlop, po powrocie będą mieć więcej chęci, więc i ocen przybędzie. Nie ma się co martwić! :) Gratuluję Confiance zostania najlepszą oceniającą czerwca. ;) Co do szablonu, to uważam, że jest przeuroczy. Jestem pełna podziwu dla Elfaby. :D
    Udanych wakacji wszystkim życzę! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj.. niestety to ja będę musiała wziąć urlop właśnie pod koniec lipca, początek sierpnia, gdyż wyjeżdżam za granice na jakieś 2 tygodnie. Ale... po powrocie powinnam mieć siłę na napisanie ocen! :) Ciesze się, że zajęłyśmy teraz czwarte miejsce. Miejmy nadzieję, że doczekamy się czasów, kiedy będziemy mieć nawet to pierwsze ;). I gratulacje Confiance!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czwarte pośród tylu ocenialni, to jest sukces i nawet mi tyle wystarczy :D. Chociaż, jakby było to pierwsze, to bym się nie obraziła :P

      Usuń
  5. No tak, ja i moja skleroza! Ja również gratuluję Confiance :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stawiam, że w lipcu będzie góra pięć ocen >.<".

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, daj spokój Estrello! Ja ocenię blogi z mojej kolejki (2) a potem te, które się do mnie zgłoszą.
    Nie wierzę, że zostałam najlepsą oceniającą - uważam, że ten tytył nalezy się Chemical Rainbow, która wystawiła aż 5 ocen (brawo!). Nie mniej jednak dziękuję za gratulacje. I faktycznie - ocen jest dużo, bo ocenialnia się rozrasta. A to dobrze. Całusy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i tak wiem, jak będzie, także no :D.

      Usuń
    2. Ohoho, nie wiedziałam, że jesteś jasnowidzem :D Nie no, postaram się napisać jak najwięcej ocen.

      Usuń
    3. Meg, kochanie... Ty jeszcze wielu rzeczy o mnie nie wiesz :D

      Usuń
    4. Wiesz co - mieliśmy taką ankietę w szkole, w której pytali, czy mamy wrażenie, że jesteśmy jasnowidzami. Miałam ochotę napisac, że tak i dodać, że ostatnio przyśnił mi się pożar szkoły :)

      Usuń

Obserwatorzy