czwartek, 24 lipca 2014

Podsumowanie stażu: Marta

     Będzie trochę szybciej niż zakończy się Twój staż. Sądzimy, że te parę dni dłużej nic by nie zmieniły. Dlaczego? Otóż piszesz ocen więcej niż trzeba - co się bardzo ceni. Autorzy są zadowoleni z Twojej opinii oraz pomocy. Wkładasz kawał serca w oceny i widać, że chcesz to robić. A także utrzymujesz z każdą z nas, jak i autorami, kontakt. Wszystkie oceniające są ze sobą zgodne. Bez problemu przechodzisz staż. Gratulacje!
Pozdrawiam i miłych wakacji

2 komentarze:

  1. Gratuluję :D naprawdę świetnie oceniasz, zasłużyłaś :* nie%długo się do cb zgłoszę :)
    I trzymam jeszcze kciuki za Melodie :D
    Pozdrawiam szczęściarę :)
    Bajo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromnie i z całego, wielkiego i różowego z dumy serducha dziękuję, Moje Drogie Oceniające i dziękuję wszystkim dotąd współpracującym ze mną Autorom za te prawie dwa ale na pewno świetne i cenne dla mnie miesiące! :* buziak dla wszystkich Was, jestem zaszczycona entuzjazmem osób się do mnie zgłaszających oraz atmosferą na Ostrzu i wszystkimi spotkanymi oo drodze ludźmi.Dziekuję za wiarę we mnie i za to olbrzymie uznanie, mam nadzieję, że to początek pięknej przygody.:-):-):-) Pozdrowienia dla WSZYSTKICH i wspaniałych słonecznych wakacji!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy