niedziela, 2 czerwca 2013

Podsumowanie: maj

Estrella: 
wszystkie posty: 1
oceny: 0
odmowy: 0
inne: 1
Lena:
wszystkie posty: 4
oceny: 3
odmowy: 1
inne: 0
Chemical Rainbow:
wszystkie posty: 0
oceny: 0
odmowy: 0
inne: 0
Natalie:
wszystkie posty: 0
oceny: 0
odmowy: 0
inne: 0

Evil:
wszystkie posty: 0
oceny: 0
odmowy: 0
inne: 0

Ilość ocen: 3
Ilość odmów: 1
Ilość zgłoszeń do oceny: 14

Ciężkie czasy nastały. Po rozmowie z Leną uznałyśmy, że - choć z Estrellą nie ma kontaktu - podsumowanie wypada napisać. I co tu dużo mówić - jest źle. Jedynie Lena napisała regulaminowe dwie oceny, a nawet jedną więcej. U reszty cisza. Nie będę się usprawiedliwiać, ja też nawaliłam, ale pora wziąć się w garść. Dziewczyny, do ataku! Kolejki zapchane, trzeba zakasać rękawy i jakoś to ogarnąć. I proszę was o kontakt   (numer GG znajdziecie na moim bloggerowym profilu), bo już naprawdę nie wiem, kto jest w załodze, a kto zrezygnował na dobre. Wszystkim wam życzę zapału do pracy i tej chwili czasu, którą można poświęcić dla Ostrza. Ech, to tyle. Oby w przyszłym miesiącu poprawa naprawdę nastąpiła. 
Mam nadzieję, Estrello, że - jeśli to czytasz - nie masz mi za złe, że wkroczyłam nieco na twoją działkę i zajęłam się podsumowaniem. A, jeśli uznasz to za stosowne, zdejmiesz moją wersję i po sprawie.

4 komentarze:

  1. Witajcie,
    Nie przejmujcie się że nie ma za dużo ocen... Świetnie oceniacie i każdy z niecierpliwością czeka ...
    Pozdrawiam
    Rudaa.

    P.S. Estrella "zajmuje" się pocztą email ? Bo wysłałam zgłoszenie i nie wiem czy brak odpowiedzi jest tym że się nie dostałam czy po prostu dlatego że nie widziałyście...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się składa, że ja zajmuję się obecnie naszym e-mailem. Nie zostawiłaś powiadomienia pod postem "Rekrutacja" i stąd ten brak odpowiedzi. Zaraz wejdę na pocztę :)

      Usuń
    2. Przeczytałam, wysłałam odpowiedź.

      Usuń
  2. Witam . Nie martwcie się o to . Poprawa na pewno nastąpi . A ja chciałabym poinformować Lene o zniesieniu blokady kopiowania .
    Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy