niedziela, 9 lutego 2014

Pożegnanie(?)

Hm, w sumie to nawet nie wiem, co napisać. Pożegnanie? Wątpię. Mnie tutaj praktycznie od długiego czasu nie ma. Nawet nie miałam ochoty zerkać, co tu się dzieje. Nie lubię tego i tyle. Pisanie ocen stało się uciążliwe, przez brak chęci i przez ludzi. Zresztą przytłoczyła mnie trochę rzeczywistość, wybór szkoły i wszystko inne.
Blogi, które są w mojej kolejce proszę przenieść do wolnej. Nie ocenie ich, za to chyba przepraszam najbardziej, bo wiem, że długo czekaliście, ale po prostu nie mogę tego zrobić.
Mam nadzieję, że dziewczyny nie zostawią OK, zostawiłam im wolną rękę.
Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. W takim razie mogę prosić o przeniesienie mojego bloga [moje-abbey-road] do kolejki Elektrowni?

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam jeszcze nadzieję, że dziewczyny złapią trochę pokory i zaczną przyjmować do wiadomości dawane im rady. Powodzenia, Estrello.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Myślę, że dziewczyny dadzą sobie radę, bo w zasadzie ja zawaliłam i głupio mi, że zostawiłam je same z tym wszystkim. Rady przyjmują, ale nie zawsze wiedzą jak je zastosować lub są może inne problemy. Szczerze mówiąc - nie wiem, bo od września byłam tutaj może z pięć razy, w wakacje lepiej nie było, ale chyba się "wypaliłam" czy coś w tym rodzaju.
      Pozdrawiam. :)

      Usuń
  3. W takim razie proszę o przeniesienie Czarnej Śmierci do Alissy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Leno, jeśli możesz spójrz na zakładkę "kryteria -> grafika". :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy